Dato/klokkeslett: 10 Sep 2010, 11:53

Tidssone UTC + 1 time

Opprett et nytt emne Svar pÃ¥ emnet  [ 1 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggets emne: Barnefilm fra ( tidlig? ) 1990-tallet..
InnleggSkrevet: 25 Jun 2010, 23:46 
Avlogget
I startfasen
I startfasen

God gammeldags tegnefilm som handler om noen dyr som blir presset ut av skogen de bor i av mennesker med bulldosere o.l.

Husker spesielt en liten mulvarp som mister brillene sine i det han NESTEN blir truffet av en bulldoser.

Dette er dessverre det eneste jeg konkret husker angående denne filmen. Noen som har noen tips?

Spillefilm, ikke serie :) Pappa kjøpte den til meg på VHS en gang i tiden og vil mer enn gjerne se den igjen :)

HÃ¥per noen der ute kan hjelpe meg :)

Kenneth

Topp
 •  
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Opprett et nytt emne Svar pÃ¥ emnet  [ 1 innlegg ] 

Tidssone UTC + 1 time

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 0 gjester

Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet

Søk etter:
GÃ¥ til forum:  

Søk i artikler og filmer:

Søk i forumet:

Filmforumet.no/.com/.net/.se/.dk eies og drives av Theta-Design - Oppstart: 2. januar, 2004 - Innhold og artikler på denne siden er © Copyright 2004-2009 Theta-Design
og Filmforumet.no/.com/.net/.se/.dk hvis annet ikke er oppgitt. Ved eventuelle feil ved siden eller feilinformasjon i artikler, vennligst send oss en mail via kontaktsiden.

PHP/MySQL og HTML kode: © 2004-2009 Theta-Design - Grafikk og design: © 2004-2009 Theta-Design - Nettansvarlig: Håvard Kristoffersen.
Enkelte script er copyright opphavsmenn som er oppgitt. Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
phpBB.no - Norsk phpBB-support - PhpBB3-theme basert på Emperor